L’Associació de pares i mares d’alumnes de l’Institut Pere Martell participa i col·labora en la gestió de l’Institut on estudien els nostres fills i filles.
Entre les tasques que portem a terme destaquen:
- Apropar els alumnes i les famílies a l’Institut.
- Transmetre les inquietuds, suggeriments i queixes a la direcció del centre.
- Participar de manera directa al Consell Escolar de l’Institut.
- Ens reunim cada vegada que es reuneix el Consell escolar i quan convingui.
Amb els recursos de l’AMPA:
- Col·laborem, econòmicament, amb el manteniment de l’aula virtual de l’Institut.
- Donem suport a la gestió de la biblioteca del Centre.
- Fem aportacions per necessitats del Centre que repercuteixen en el benefici dels nostres fills i filles.
- Suport i contribució a la festa de la graduació de l’alumnat.
- Servei de lloguer de taquilles. Els associats/des de l’AMPA tindran preferència en l’assignació.
Per gaudir de tots aquests avantatges cal ser associat/da i pagar la quota de 12 €, al moment de la matrícula.
Com ser soci/a de l’AMPA de l’Institut i beneficiar-te de les avantatges ?
Fent un ingrés o transferència per internet, o a la oficina (Rambla Nova, 113, 43001 Tarragona) per import de 12 €, indicant Nom i Cognoms de l’alumne/a al compte ES 97 3058 4002 0727 2050 1401 de l’entitat Cajamar, Caja Rural
Com contactar i/o col·laborar amb la Junta de l’AMPA de l’Institut ?
Mitjançant l’adreça de correu electrònic: ampa@institutperemartell.cat
També agrairem la col·laboració d’aquelles mares i pares que estigueu interessades/ts a participar per dur a terme el desenvolupament de les activitats que realitzem aixi com en la gestió de l’Associació.
La Junta de l’Associació de Mares i Pares de l’Institut Pere Martell