QUÈ FEM?
-
APRENENTATGE BASAT EN REPTES O PROJECTES
L’aprenentatge basat en reptes o projectes va consolidant-se any rere any com a model d’aprenentatge més emprat a totes les famílies professionals de l’Institut, ja que situem l’alumnat al centre de l’aprenentatge, atorgant-li la responsabilitat de resoldre de manera col·laborativa els reptes plantejats. A més, aquesta forma de treballar implica una visió global i pròxima a la realitat laboral dels futurs professionals, donat que s’integren coneixements de distintes Unitats Formatives o mòduls en un sòl projecte.
-
AULA INVERTIDA
Cada cop s’empra més l’aula invertida com a mètode per a modular els ritmes d’aprenentatge, recolzament o repàs del que es veu a classe o per avançar continguts més teòrics i aprofitar el temps a l’aula per realitzar treball més pràctic.
-
GAMIFICACIÓ I APRENENTATGE BASAT EN JOCS
Aquesta metodologia suscita un fort interès per part d’alumnat com de professorat i per això posem esforços per donar-la a conèixer i aprendre de professionals que en saben.