[vc_row][vc_column width=”1/4″][pbr_verticalmenu title=”Projectes” menu=”210″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]
PROJECTE Disseny i fabricació d’una estació formativa per a l’aprenentatge d’instal·lacions de canonada industrial
La VI Convocatòria d’Ajuts de CaixaBank Dualiza i l’Associació de Centres de Formació Professional FPEmpresa van reconèixer el projecte ‘Disseny i fabricació d’una estació formativa per a l’aprenentatge d’instal·lacions de canonada industrial’, liderat per l’Institut Pere Martell de Tarragona i amb la col·laboració del Centro Menesiano ZamoraJoven.
Dins la convocatòria d’ajuts, es van seleccionar els 30 projectes d’FP més innovadors del país i que més impacte generin en la consecució dels objectius de desenvolupament sostenible. El projecte de l’Institut Pere Martell ha estat l’únic seleccionat de la província de Tarragona, juntament amb 4 projectes més de Barcelona.
El projecte pretén crear una estació formativa i les unitats didàctiques corresponents, que propiciïn la igualtat d’oportunitats d’inserció entre l’alumnat dels dos centres i compta amb la col·laboració de les empreses Ipsum Proyectos Industriales S. L., de Tarragona i Talleres Saludes S. L., de Villaralbo (Zamora).
Cada centre educatiu participant aportarà les diferents necessitats que demanen el sector empresarial on es troben englobats, on crearan i posaran en funcionament una estació formativa, que serà prou versàtil per adequar-la a les necessitats que demanin empreses del sector i que millori les competències de l’alumnat per afrontar una òptima incorporació al mercat laboral.
[/vc_column_text][vc_single_image image=”16324″ img_size=”full”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_separator][vc_column_text]
RECULL DE NOTÍCIES
[/vc_column_text][vc_column_text]Finalització Projecte Dualiza
https://institutperemartell.cat/caixabank-dualiza-i-fpempresa-reconeixen-linstitut-pere-martell-com-un-dels-mes-innovadors-del-pais/[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]